Ekonomi

SuperFresh’in ‘tarladan tabağa’ yolculuğu ünlü şef Refika Birgül ile yayında

Dondurulmuş gıda segmentinde %50 ciro pazar payına sahip açık orta segmentin lideri SuperFresh’in hayata geçirdiği ‘SuperFresh Bi’ Journey’ belgesel dizisi ve yeni reklam filmi sosyal medya ve dijital platformlarda yayınlandı. Beş bölümden oluşan ve SuperFresh ürünlerini hasattan teknolojisine, ürün çeşitliliğinden lezzetine kadar merak eden herkese cevap bulan kampanyada, dondurulmuş gıdalar konusunda farkındalık yaratmak ve tüketicilere doğru bilgileri ulaştırmak amaçlanıyor. Refika Birgül’ün deneyiminden ve keyifli anlatımından yola çıkarak tüketicilerin beğenisine sunuluyor.

Mert Altınkılınç: “Dondurulmuş ürünler konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyoruz”

‘SuperFresh Bi’ Journey’ kampanyasının tanıtım toplantısında konuşan Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, Yıldız Holding bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Kerevitaş’ın, sektöründe Türkiye’nin lider şirketi konumunda olduğunu söyledi. Altınkılınç sözlerini şöyle sürdürdü: “Kerevitaş şirketimizin bünyesindeki değerli markamız SuperFresh’in 100’den fazla çeşidiyle her yıl 28 milyon tabakta yer alarak 7 milyon haneye misafir oluyoruz. SuperFresh için geleceği de düşünen bir iş modeli ile çalışıyoruz; Sözleşmeli tarım modeli ve gıda israfının önlenmesi sürdürülebilir tarım için büyük değer taşıyor. SuperFresh olarak kategorimizde bir ilke daha imza atarak, dondurulmuş gıdanın tarladan sofraya yolculuğunu, markamızın farklılıklarını, pahalı marka iş birliğiyle başlattığımız ‘SuperFresh Bi’Journey’ adlı yeni iletişim kampanyamızla aktarmak istedik. şef Refika Birgül. SuperFresh’in hasat, teknoloji, güven, çeşitlilik ve lezzet başlıkları altında süreçlerimizi şeffaf bir şekilde tüketicilerimize aktaran bir kampanya sunduk. Kampanyamızın bu başlıklarla sürdürülebilirlik amacına hizmet etmesini ve tüketicilerimizle kurduğumuz güçlü ilişkiye yeni bir boyut katmasını amaçladık. Kategori lideri bir marka olarak, kampanyamızın tüketicilerde dondurulmuş gıdalar konusunda değerli bir farkındalık yaratacağına inanıyorum.”

Refika Birgül: “-40 derecede 5-8 dakikada dondurularak besin değerleri korunur”

Ünlü şef SuperFresh’in kampanya yüzü Refika Birgül, bu belgesel serisinde tüketicilerin dondurulmuş gıda kategorisine ilişkin her türlü sorusunu yanıtladıklarını belirterek, “SuperFresh’in sahada işbirliği yaptığı anlaşmalı çiftçiden üretime kadar. o çiftçiye eşlik eden müdür, ürünleri fabrikaya taşıyan kamyon. Şoföründen ziraat müdürüne kadar yüzlerce kişiyle konuştuk. SuperFresh’in dondurulmuş gıda sektöründeki 50 yıllık deneyimi; Sebzeden mantıya, hamur işlerinden pizzaya farklı tatlarda geniş bir eser portföyüne nasıl dönüştüğünü detaylı bir şekilde aktardık. Dondurulmuş gıda sektöründe sertifikalı tohumların ve soğuk zincirin değerini, Ar-Ge çalışma sistemlerini ve ileri teknoloji ve sürdürülebilir tarım uygulamalarını SuperFresh’te ve merak edilen diğer beş sinemada da gündeme getirdik. SuperFresh’in tam otomatik hasat makineleri ile tarladaki hasat daha kısa sürede tamamlanır ve toplanan ürün ortalama 3 saatte fabrikaya ulaştırılır. Fabrikada bekletilmeden yıkanıp temizlenir ve -40 derecede IQF prosedürü ile bir saatte dondurularak paketlenir. Bu sayede hücre zarları çatlamayan eserlerin beslenme maliyetleri korunmuş olur. Ayrıca tüketicilerin çoğu alışveriş yaptıktan sonra en çok buzdolabında sakladıkları meyve ve sebzeleri çöpe atıyor. SuperFresh ürünleri ise soyulmuş ve doğranmış olarak sofraya geldiği ve yenilebilir net ağırlığı ödendiği için tasarruf etme şansı sunuyor.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu